El cas és que a la primera de canvi, una pluja forta PERÒ NO EXCEPCIONAL, se'ls ha inundat la línia. I què ha passat? Ha dimitit algú? No pas. L'Administrador d'Infraestructures Ferroviàries (Adif) del ministeri espanyol de Foment ha demanat la intervenció de l'Exèrcit per buidar l'aigua acumulada al llarg d'un quilòmetre de les vies del tren d'alta velocitat a Girona, que ha arribat a arribar als set metres d'altura. Pregunto, algú s'imagina el túnel de l'Eurostar entre Londres i París inundat per una pluja forta a Normandia o una maregassa a la Mànega fora de sèrie? No, oi? Algú s'imagina que per solucionar un problema d'aquesta índole a França o la Gran Bretanya haguessin de recòrrer a l'Exèrcit? No, oi?
Acabo, i que cadascú extregui les seves conclusions: el regidor
d'Urbanisme de l'Ajuntament de Girona, Carles Ribas, ha afirmat que la
causa d'aquesta inundació de les vies seria que el temporal de pluja de
diumenge i dilluns hauria enderrocat un mur de contenció. Ribas ha
lamentat que aquesta paret -que separava un rierol de les vies- ha estat
construïda AMB TOTXOS i sense estar subjectada "per cap part", així que
ha avançat que l'Ajuntament de Girona ha sol·licitat a Adif les
certificacions de l'obra de l'AVE a la ciutat.
De nou 'Marca España', el mateix estat que es permet donar-li lliçons de construcció d'infrastructures a Barack Obama o fer-se càrrec de la reforma del Canal de Panamà amb conseqüències de tots conegudes: endarreriment, encariment i deteriorament de l'obra.
De nou 'Marca España', el mateix estat que es permet donar-li lliçons de construcció d'infrastructures a Barack Obama o fer-se càrrec de la reforma del Canal de Panamà amb conseqüències de tots conegudes: endarreriment, encariment i deteriorament de l'obra.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada