Wikipedia

Resultats de la cerca

dissabte, de novembre 08, 2014

APUNT DEL -1, RAONS PER ANAR A VOTAR NO.


Em pregunto si jo aniria a votar si desitgés que Catalunya NO esdevingués una república independent.

I tinc clar que sí. Per importants motius.

Per la fallida sistèmica d'Espanya aniria a votar com acte de protesta, revulsiu democràtic i dignitat. Perquè tots els canvis importants a Espanya no s'han fet sense Catalunya i, generalment, han començat des d'aquí o amb una molt important contribució del que passava aquí.

Votaria No per respecte a mi mateix i la meva idea d'una Catalunya espanyola. Perquè si no et respectes a tu difícilment ets digne del respecte d'aquells amb qui dius voler continuar compartint el destí. Quan el teu pare a casa actua autoritàriament i tu no vols marxar de casa seva, perquè no pots permetre-t'ho, perquè no arribes a fi de mes, per les raons que siguin... tens dues opcions: rendir-te i sotmetre't a la indignitat de la tirania. O fer un cop d'efecte i fer-li veure que a la teva habitació pots, per exemple, canviar la disposició dels mobles, almenys això no?

Per tant, votaria per reclamar respecte per l'autonomia que ja m'està bé i per fer saber als que es volen independitzar que es pot fer un cop de puny a la taula sense capgirar les estovalles i trencar la vaixella i la porcel.lana del casament dels pares.

Votaria No perquè crec que el conflicte entre la resta de l'estat i Catalunya només es resoldrà en ple segle XXI amb la paraula i les urnes. I que no s'ha de tenir por de permetre que aquesta majoria silenciosa a la qual crec pertànyer estigui tot el dia condicionada per l'allau independentista i el mur legal espanyol.

Votaria No perquè a Espanya ja s'albira un canvi important de peces en què els catalans federalistes, autonomistes o directament centralistes voldríem estar en condicions d'igualtat després de l'"órdago" a què ens han portat aquests maleïts nacionalistes i independentistes obcecats amb l'utopia. Perquè sóc català, m'estimo la meva terra i temo que si tot això fracassa Catalunya surti malmesa i d'això se'n ressenti durant dècades.

I sobretot aniria a votar SI-NO o NO demà per castigar i sacsejar un govern i una 'casta' espanyola, però també catalana, no són capaces d’enfrontar-se als problemes, que no estan construint un projecte d’Espanya engrescador i positiu, i jo em sento espanyol i vull continuar sent-ho però n'estic fart de l'Espanya rància tant com de la qüestió catalana.

Votaria NO en una consulta que figura que no és una consulta, a un procés participatiu no vinculant, però amb conseqüències polítiques, perquè vull participar de la història en primera persona i aquesta no vull que depengui només dels independentistes.

Hi ha moltes raons per anar a votar. I per a moltes d’aquestes raons és més important quants votem que què votem.

Per tant si jo cregués que tot això és una farsa, que ja n'estic fart d'aquest tema, que ja cansa, que em cansen tant els independentistes i les estelades com la rojigualda i l'Espanya cañí i retrògrada, aniria a votar per dir-los com s'han de fer les coses i que no es pot tenir por a la llibertat. Ni que sigui per decidir no ser lliure. Perquè s'està a bé a casa dels pares però no d'aquesta manera!

Dit això, no pateixi ningú, jo ja vaig fer 'click' fa temps i vaig optar per la independència, i passi el que passi, demà votaré SÍ-SÍ en un col.legi del remot límit entre Santa Coloma de Gramenet i Badalona i tindré molta pena si veig que allà som quatre gats... tot i que m'oloro que serem bastants més de 4 gats en un barri amb un 95 % de gent castellanoparlant. M'oloro que serem molts.

VISCA LA LLIBERTAT I SOBRETOT VISCA AQUESTA MAGNÍFICA GENT QUE PORTA 4 ANYS SOMIANT EN ELLA.

&nbsp;Què és i com estudiem la Geografia?<br />

 Què és i com estudiem la Geografia? La geografia (del grec γεωγραφία, geografia; de geos , "terra", i grafia , "descriure...